Rosor på kinden

Japp, nu har man inlett det nya året då man skall motionera och äta hälsosamt och hela köret. Som alla år! Skämt å sido känns det faktiskt kul att kunna motionera mera nu just. Har just motionscyklat och tränat knät med alla möjliga övningar. Det som är bra är att eftersom knät blivit bättre har jag fler övningar att variera mellan och då blir det automatiskt roligare. Blev lite slarv dessutom på sistone på grund av nyårsfirandet så jag kände mig vertkligt tvingad att träna...

Idag har Mamma och jag också anmält oss till vattengymnastik så varje fredag skall jag börja gå på det. Sen är planen att jag skall besöka simhallen ytterligare en gång i veckan och springa av mig lite.

Nyårsfesten var kanon! så skojig! God mat, roliga lekar och trevligt folk! Jag är nöjd :)

Nu börjar jag vara verkligt trött på att vara ledig... Rastlös är rätta ordet. Har inget speciellt som jag kan göra heller och jag orkar inte pyssla dagarna långa. Jag hoppas innerligt att det dyker nåt jobb upp nu i januari så jag får någon rutin i mitt liv.

Ikväll har jag jobbat en hel del i photoshop och jag blev riktigt nöjd med resultatet. Den ena av bilden jag jobbade med var P med på och han vill inte vara på bloggen så den behåller jag för mig själv :) Men det kommer mera!

Har föresten fått feber också... Bilfeber... Ingen lätt sort att bli av med... nästan bara en sak som hjälper :)
Men jag måste nog hitta ett jobb först

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0