Ny vecka

Ny vecka och denna vecka skall jag i alla fall jobba onsdag-fredag. Skall bli skojigt att komma ut i skolvärlden en sväng igen och lära ungarna ett och annat.

Idag har varit en utföra-ärenden-dag. Jag har varit både hit och dit och det resulterade i att jag nu är utan dator. Den hade några små krångliga fel som jag tyckte borde åtgärdas. På grund av det så får layouten vara slutför för tillfället också. Blev ganska nöjd :)

Idag har jag också ringt och anmält mitt intresse inför ett vikariat i vår... Så nu är det bara att hoppas på medvind för seglet är redan hissat. Håll tummarna gott folk!

Nu är det kaffe, gardinfunderingar och eventuella möbleringsfunderingar som kvarstår för kvällen... Lugna puckar med andra ord! Vi har nämligen inhandlat ett nytt köksbord och ska kanske möblera om lite i samband med det. Men tyvärr ser det lite svårt ut så jag tvivlar starkt på att det blir någon ändring.

Baj baj bejbi!

Kommentarer
Postat av: A-L

I know! Snart har vi kanske en tårde : )

2008-01-08 @ 14:40:52
URL: http://lentzu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0