Mysfrukost

Idag har jag fått en skön start på dagen. Jag sov som vanligt ganska länge och sen blev det frukost framför tvn. Kokade vatten och drack grönt te och till det så åt jag yoghurt med cornflakes i. Gott!

På tv hade de en kvinna som kunde prata och få kontakt med döda och det andliga. Det var en talkshow. Jag tyckte det var ganska intressant även om jag inte vet hur mycket jag skall tro på. MEN, jag tror nog på det! På att det finns en andlig värld alltså, och att det finns de som kan få kontakt med döda.

Tur att det är ljust nu annars skulle jag nog bli mörkrädd av allt spöksnack :S

Nu ska jag fixa frillan lite innan jag åker till Handrike och rear bort prylarna :) Ska bli skojit att jobba lite och känna att jag gjort någon nytta denna vecka!

image131
Ur Nalle Puhs blåa bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0