Livet leker

Nu har jag kommit ner på jorden tillbaks efter gårdagens lyft och det känns fortfarande skojigt! Tuusen tack för kommentarerna :) Roligt att så många gratulerade!

Idag har jag vikarierat igen och samma visa i mårn, men då på annat ställe! Jag skall nämligen va i Kåtnäs, som jag alltså skall vara hela våren. Skall bli skojigt att träffa kollegiet och eleverna lite och komma in i deras rutiner även om jag skall vikariera en annan lärare i mårn. Då kan jag också prata med hon som jag skall ta över efter så jag får lite klarhet i allt vad som skall göras.

Vikariatet är från 4.2-31.5 och är en timlärartjänst. Jag kommer att vara mest i Kåtnäs men även en och en halv dag per vecka i Övermark. Mycket slöjd står på min läseordning, vilket jag tycker skall bli både roligt och utmanande. Övriga ämnen är bland annat matte, fysik/kemi, gymnastik och bildkonst. Perfekt!

Nu skall jag slappa på soffan lite. Har varit och sprungit lite i vattnet efter fotbollsträningen och nu är jag trött både i kroppen och ögonen!

Söta drömmar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0