Julen på väg ut

Nu har julen gradvis börjar försvinna hos oss och idag var det tänkt att jag skulle storstäda hela huset. Men igår kväll ringde telefonen och plötsligen fick jag vara vikarie i två dagar istället. Så dammet får lungt ligga som ett orört lager och vänta på en ny dag. Passar bra för min del :)

Har alltså varit i Pjelax idag och skall dit imorgon igen. Så nu skall jag sätta igång och fundera ut något program tills i morgon. Vi skall ha dagstidning som tema på modersmål så det borde inte vara så stora problem.

I helgen har vi hjälpt till med att flytta ut butiken. Eller jag gjorde nog inte så mycket men jag var i alla fall där som moraliskt stöd :) Men P hjälpte till i alla fall! Sen var vi en sväng på hockey också igår kväll. Halvbra match som slutade i förlust!

Nu tror jag bestämt jag skall vara lite aktiv med det ena och det andra här i huset. Dessutom borde jag träna ordentligt ikväll för det har nog blivit lite slarv nu de senaste dagarna!

Lillon i inlägget nedan har föresten blivit lillen nu :)

image144

Såhär kände jag mig i morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0