Fredag hela veckan

Nu har vi fått alla studieveckor för vår gradu och även vitsord för den :) När jag skickade efter ett utdrag över studieveckorna för att kolla att allt var i sin ordning fick jag en chock! Jag hade 159 studieveckor och skall ju alltså ha 160... Jag blev klart stressad och hann till och med se framför mig hur jag desperat börjar köra till vasa i vår för att skrapa ihop en vecka någonstans. Eftersom jag visste att jag borde ha alla studieveckor färdiga började jag gå igenom alla kurser för att hitta problemet. Slutligen kom jag, tillsammans med J, fram till att datorn hade räknat ihop veckorna fel. Det fanns alltså alla kurser där men de var fel ihopräknade! För säkerhets skull ringde jag till skolan idag för att kolla att allt var klart och då jag fick klartecken därifrån skickade jag in en ansökan om att få ta ut min examen. Så nu är snart allting på väg på posten.

Idag har jag varit i Kåtnäs också två lektioner och rotat i materialskåpen :) Nästa vecka är jag än så länge ledig måndag-onsdag men på torsdag och fredag skall jag vara bildkonstlärare i högstadiet!

Efter vattengymnastiken ikväll skall jag åka raka vägen hem för min söta sambo skall fixa käket! Tortillas står på kvällens meny och jag tror bestämt att vi får lite rödvin till :)

Trevligt veckoslut!


Kommentarer
Postat av: Cia

Låter bra hede...når får vi kom åp kaffe? :P
"Allting på väg på posten", e känns no mäktigt ti var färdi från ÅA tå betyge kommer åp postin! Om man jämför me studentin, t.ex. Men man kan ju fiir stort själv tå iställe! He tänker nu jag jier! Å så tror ja vi får typ e champagneglas åp na fakultetsmöte tå di däjlar ut betygen. Om man vill far åp he alltså, annårs dimper e no bare ner i postlådon...
He va dagens korta kommentar från min siid! :) Låter annårs som en mysig fredag! Hälsa myskillen å kissen! :)

2008-01-25 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0