Fotbollssäsong

Idag inleds fotbollssäsongen igen. Jullovet är över och julskinkan skall bort. För de som kan träna alltså. Min julskinka sitter nog kvar en tid ännu :) (De flickor jag tränar så syns det nog ingen julskinka på föresten, så då är det bara jag kvar)

Jag försökte öka på min träning förra veckan med lite intensivare övningar och mera konditionsträning. Detta ledde till en ordentlig värk i hela vänstra benet så nu har jag återgått till tråkiga statiska övningar. Sträck och böj... jeee va skoj!

Om 45 minuter börjar årets första träning för "mina flickor". Har funderat lite från och till om jag skall hoppa av eller om jag skall träna dem ytterligare ett år, och resultatet blev ju förståss att jag fortsätter. Jag tvivlar starkt på att jag själv kommer att spela någon fotboll i sommar och då behöver jag nog träna ett lag för att stilla min fotbollsiver! Ibland känns det nog motigt att en krapulasöndag släpa sig iväg och träna laget men då finns det mycket positivt som väger upp istället.

I mårn blir första dagen på länge som jag faktiskt måste stiga upp då väckarklockan ringer. Varje morgon har jag haft klockan ställt så att  jag inte skall sova bort mina dagar. Men då klockan ringt så har jag lärt mig att det är bara att trycka av den och vända sig på andra sidan :) Men i mårn börjar jag 8.30 (jag vet att det är jättetidigt) och då är det bara att stiga upp i tid så jag hinner.

image138

Snutta och Bamse

Kommentarer
Postat av: paulina.

VAR MED OCH TÄVLA!

http://colaburk.blogg.se/1199718732_tvling.html#comment

2008-01-08 @ 15:31:55
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0