Veckoslut

Hemkommen från fredagens vattengymnastik och har just avnjutit en supergod middag. Så otroligt gott då middagen står serverad då man kommer hem och är hungrig!

I morgon är det vasa som gäller igen... Börjar bli trött på den staden men det skall ändå bli roligt! Först skall jag hinna via glasögonbutiken och ställa om mina nya brillor som inte passar, sen blir det god mat och slutligen blir det wasa teater. Enligt vasabladet så var det ju en skitdålig pjäs så det ska bli intressant att se! Middagen kommer att vara en examensmiddag med familjen.

Idag har jag lämnat in en annons till sydin så nästa lördag är alla som vill välkomna att fira min examen med kaffe och tårta :) Från klockan 14 här i Långvik kommer festen  att va!

Let´s dance ikväll igen. Börjar riktigt sprätta i benen när man ser på dem, otroligt duktiga. Jag skulle också vilja lära mig dansa! Om det kommer nån kurs så skall sambon och jag börja på den. Det är bestämt! Här och nu! :)

Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: TricKalis

Åh, va synd! Jag e i Tallinn med L-T nästa lördag då du har tårta-bjudning...men vi får hoppas e blir en skojig dag för oss båda två då!

2008-02-16 @ 17:22:44
Postat av: Johanna

äsch då, ja missar din bjudning :( Kommer itt häim na furi 1 mars :( Du ska ha så kul på din bjudning, å njut åv att va färdi lärar! :)

2008-02-17 @ 20:14:20
URL: http://glamourstar.blogg.se
Postat av: Ciz

Typiskt, men e passar ju aldri åt all! Men bra att ni meddäila så väit ja :)

2008-02-18 @ 17:29:04
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0