Uppsmyckad

Idag har jag handlat upp presentkortet jag fick till examenspresent så nu är jag riktigt uppsmyckad :) Urvalet var ju inte det allra bästa men jag blev nog nöjd med mitt val innan jag gick därifrån!

Nu har jag planerat lite inför vårens lektioner och försökt kolla upp vad som borde tas upp i de olika ämnerna och årskurserna. Jag har även satt igång och virkat lite så jag inte skall vara så ringrostig på den fronten när vi kör igång i vår! Håller som bäst på med ägghattar sådär passligt inför påsken.

image166
Kul att ni vandrade förbi :) Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Cia

Nåmen, kva vort e från guldbooden tå?

Mvh,
Nyfiken i en strut :)

2008-02-27 @ 21:00:47
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0