sportlov

Här sportas det som bara den..Not! Men jag har starkt funderat att åka på sportmatch i mårn :)

Idag har jag fortsatt med att göra samma som igår, nämligen ingenting! Lite har jag väl pysslat med men inget märkvärdigt. Har haft svenskar på besök så jag har passat på att träffa dem, sen har jag just bakat en kladdkaka.

Nu till kalaset insåg jag nyttan av att ha trettielva tårtspadar och tjugotolv vaser, för vid ett sånt tillfälle kom alla till användning. Bra alltså! Sen var det också bra att ha en helvit fin duk som bara väntade i skåpet på det rätta tillfället, det skall Patriks moster Gunnel ha ett tack för :)

image165

Helgens bästa uttryck: "Man lär så länge man har elever"

Kommentarer
Postat av: TricKalis

Nytt köksbord å elå hänger ja int riktit mie?!

2008-02-27 @ 19:36:45
Postat av: Ciz

E je no ganska nytt! Vi ha fynda a nier Bengt :)

2008-02-27 @ 20:31:37
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0