Handdocka

Lördagen var riktigt trevlig! Per Gynt var helt okej men jag saknade nog den röda tråden... Hade man dessutom haft svårt med dialekten så skulle det nog varit ganska bedrövligt! Men det hade ju inte jag :)

Igår hann vi med mycket och det var en givande söndag. Vi började med en grovstädning av huset och efteråt for vi till Finby. Där högg P ner några träd medan jag pysslade på och gjorde en handdocka. Efteråt for vi via Hallis och kollade på lite dålig ishockey och slutligen for vi hem igen. Då gjorde jag handdockan klar!

Nu har jag planerat inför morgondagen och inför veckans lektioner. Det mesta är klappat och klart!

Här är en bild på handdockan. Har börjat på med detta projekt med en årskurs två idag och motivationen var på topp :)

image164

Kommentarer
Postat av: Cia

nej va söt! :)

2008-02-18 @ 21:16:16
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se
Postat av: Hejdi

Oj, vilken härlig docka! Kan tänka mig att motivationen var på topp hos eleverna! :) Och den där passar ju bra både för pojkar och flickor. Finfint! ...får man "stjäla" idéen från dig? ;)

2008-02-19 @ 06:40:19
Postat av: Ciz

Jo! den var verkligen bra! Det är nog bara att sno idéen... själv har jag nog snott den av någon annan i min tur :)

2008-02-19 @ 19:14:18
URL: http://tiilia.blogg.se
Postat av: anna

kva tjusig handdock! undrar om motivationin bland åldringan åp lärknäs tier ja je åp praktik sku va lik bra :D rektit fin va on iaf :)

2008-02-20 @ 19:26:14
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0