Gonatt

En dag kvar innan man får ta sportlov, skall bli skönt fast jag inte hunnit jobba så länge :) Nu har jag kommit bra in i rutinerna och känner eleverna så jag skall passa på och planera våren nu när jag har lite ledigt!

Har fixat och doonat lite idag inför lördagens bjudning. I mårn tänkte vi åka och äta tortillas efter min vattengymnastik så jag antar att man e ganska så slö efteråt. Bra att ha det mesta gjort då! Men gott skall det bli, jag brukar alltid vara superhungrig efter jag har varit i badet.

Igår var jag på rinkbandy till vasa och det pirrade nog i benen och det såg lika roligt ut som vanligt. De vann i alla fall och P var jätteduktig i målet :) Dessutom hann jag träffa mina kära klasskamrater också så det var ju trevligt!

Nä nu skall jag gå och lägga mig!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0