Fredag igen!

Sköönt med helg. Jag slutade redan halv två idag så det har varit en lugn och skön eftermiddag.

Snart skall jag börja rusta mig för kvällens vattengymnastik och sen blir det revydax ikväll. Bara roligt med andra ord.

Har haft bildkonst idag igen och det var ganska roligt att ha det. Ett av mina favoritämnen tycker jag faktiskt, så länge man har idéer och inspiration, men det har jag nu just! I överflöd :) Enligt ryktet finns det antagligen två mattetjänster att söka i högstadiet också tills hösten... Men jag har lite blandade känslor... Det innebär också undervisning i fysik och kemi och det känns inte så jätteskojigt nu just... Vi får se!

Jag skall definitivt behöva klippa mig. Min frisyr är bedrövlig och det är jättelänge sedan jag klippt mig. Problemet är helt enkelt att jag inte vet hur jag vill ha det och därför får det bara växa och vara risigt så länge. Jag har kollat bland annat på nätet och försökt hitta någon fin frisyr som jag skulle vilja ha men hittills har jag inte fallit för någon... Om någon har något bra förslag får man gärna bidra med det :)

image154

Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Super söt kisse! :) Å it e du nu na risi i håre, va no så fint i heljen!

2008-02-01 @ 19:35:49
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0