Framsteg??

Idag har jag varit på fysioterapi igen och som vanligt började jag beklaga mig över att det inte känns bra i knät. Trots all träning så ser jag inte så mycket resultat... Efter några test kunde han konstatera att jag vrider knät innåt då jag går eller böjer knät, vilket leder till att allt bara blir fel och sjukt! Det är otroligt svårt att ändra något som är fel. A och o nu just är i alla fall att träna upp vissa specifika muskler för att få ordning på detta. Känns i alla fall mera motiverande att träna nu när jag fått några "nya" övningar.


I dagens tidning var min inbjudan till kaffebjudningen så nu är alla som vill komma bjudna. Otroligt svårt att veta hur många som kommer men det återstår att se. Hur som helst så hade jag tänkt att alla "yngre" gärna kan komma lite senare på kvällen men det kunde jag ju inte skriva i tidningen :) Men nu får ryktet bara gå då! Jag vet ju att en del kan läsa det här!

Nu ska jag ladda inför dr House! Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anna

We`ll be there! lite senare då alltså... :)

2008-02-20 @ 13:08:09
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Jag igen, hördu jag fundrar lite vilket klocklag ungefär som e säinan? :) För att va lite omständi...

2008-02-21 @ 19:02:52
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0