Vinterdesign

Som vanligt är det lite väl långt mellan gångerna som jag gör om min design här på bloggen. Det för med sig att det som jag kunde senast jag gjorde om så har jag nu glömt och måste lära mig pånytt. Det är nog himla krångligt att få allting att fungera som man ska, alla marginaler och alla färger. Jag fattar inte hur folk bär sig åt som har så jättesnygga sidor...

I morgon skall jag stöpa ljus med eleverna så det skall bli intressant. Jag har aldrig stöpt och gjort något ljus helt själv men vi kommer att vara två lärare så min kollega är lite mera insatt. Jag hoppas att det blir lyckat så det inte bara blir att sitta och vänta för eleverna.

Angående mockarutorna så blev resultatet riktigt bra. Igår gjorde jag en till då som skulle med idag till basaren och den blev ännu mera lyckad än den i torsdags så jag är nog nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snärtit! :)



Tack, å jo du har rätt me apostrofen, tycker bara att e je snyggan med :) Men sku ju no bord hald me ti reglen för att va mer proffsig!

2008-12-07 @ 20:10:58
Postat av: Cia

Wow va snyggt! Jag ha å fundera ti lag om männ, men tå e je ju så tusans inveckla! Men du e dukti!

2008-12-07 @ 20:43:10
Postat av: Vivan

Jättefint! Vad du kan! Jag vill också ha en ny bild! (hm)

2008-12-07 @ 21:21:28
URL: http://www.vform.blogspot.com
Postat av: Marcus

Snygg design! :)

2008-12-08 @ 07:52:39
Postat av: Jenny

Vad fint!!! Jättefina vinterbilder och suverän helhet. Du har lärt dig lite av scrapbooking tror jag... Fast jag funderade en stund på vaddå ny design? För den gamla visades enda tills jag tryckte Uppdatera :)

2008-12-08 @ 16:13:01
Postat av: Patricia

Snyggt! Siir Maja fick va mie på e hörn å :)

2008-12-10 @ 17:12:05
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0