Lat kväll

Har haft en skön kväll i soffan och bara tagit det lugnt. Ibland är det precis det man behöver. Jag var inställd på en kväll i jobbets tecken men det blev ändring på grund av att vi inte hade alla rördelar som behövdes. Vi har nämligen fått tag på ett begagnat duschskåp som får duga under renoveringen av källaren och det tänkte vi (läs Patrik) börja montera ihop i den minimala wc:n ikväll. Men det gick alltså inte eftersom vi inte hade alla delarna. Kanske i mårgon!

Idag har vi varit med hela skolan och skrinnat och det var riktigt roligt. Jag kände nog av mitt knä så det blir inget rinkbandy på lördag direkt men att söndagslira gick utmärkt, vackert så!


En vinterbild som Patrik hann knäppa under de få dagar vi hade snö.


Hoppas verkligen att det kommer snö snart igen och att vi får en vit jul för en gångs skull! Som det är just nu är det jättelerigt på vår gård så fötterna sjunker ner 10 cm för varje steg, huj!

Natinatt

Kommentarer
Postat av: Johanna W

Underbart vacker bild! Hoppas vi får mäir snö så att julen var vit i år, precis som på bildin.

2008-12-03 @ 22:25:33
URL: http://dansaikonfetti.blogspot.com
Postat av: Anki

Paate har också konstnärliga ådror ser jag!



Ert köksfönster ser så mysigt ut utifrån, kul att se det inifrån också! Bra gjort med rullgardinen!

2008-12-04 @ 09:07:34
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0