Trötter informerar

Tisdagar och torsdagar blir alltid långa dagar eftersom jag är på fotbollsträning innan jag kommer hem. Idag har jag haft tre timmar gymnastik på dagen och nu tycker jag att jag har fått tillräckligt mycket frisk luft idag. Regnet har duggat nästan hela dagen men det gick ändå att vara ute utan att bli helt våt :)

I lördags köpte vi utemöbler på masku. Tänkte vi skulle fynda något på höstrea men så billigt blev det nog inte sist och slutligen. Nu är möblerna i alla fall köpta och idag fick jag åka och hämta dem. Jag planerade min rutt väldigt noga innan jag åkte så jag inte skulle behöva backa med bilsläpet på något ställe :) Hemma i Finby tog jag en sväng ut på gräsmattan så även där gick det bra.

Möblerna var ett ställbart bord, 4 eller 6 personers, och sex stolar med armstöd. Så här ser stoldynorna ut som vi valde:



Nu är det väl bara att gå ut och sätta sig i våra nya möbler och dricka kaffet och njuta av vårt underbart vackra höstväder... Ta regnrockarna på bara så lägger jag på kaffet gott folk!



Kommentarer
Postat av: Heidi

Vi tänkte också att vi skulle passa på och handla utemöblemang när det var rea. Visserligen var priset nersänkt från vad det varit tidigare, men nog blev det dyrt i alla fall! Väntar bara till nästa sommar när vi ska bygga terassen :D

2008-08-19 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0