Aktiv helg

Vi har hunnit med mycket under detta veckoslut och det har varit riktigt roligt!

Fredag eftermiddag bar det iväg till vasa där vi stannade på middag innan vi begav oss vidare till juthbacka. På Juthbacka var det regnväder men vi hann ändå fynda något smått och gott, bland annat tre böcker för två euro hittade jag. Natten spenderade vi i vasa och passade på att shoppa lite på lördagen i stan. Lördag kväll åt vi rövarstek på skären och söndagen spenderades på aktion i böle.

Orkar inte skriva några detaljer men som sakt har vi hunnit med mycket :)

Ikväll har jag röjt undan saker i "sommarrummet". Det blir ofta att man bara slänger in saker dit och till sist ser det ut som ett bombnedslag. Tror bestämt dagens fina väder har bidragit till att jag orkat lite bättre idag, skulle det regnat hade jag nog inte städat!

Min kära mormor var via med nybakade bullar för en stund sen så nu är det kaffedax!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en trevlig häli! :) Synd att vi it va i Vasa. Men e får bli en annan gang!

Fynda ni na på aktion? Jag köpt våra soffor på samma aktion för några sommrar sedan. Riktit nöjd e ja än.

2008-08-25 @ 20:32:00
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0