Position intagen

Fötterna på bordet, tv:n är på och datorn är i famnen. Kaffet har jag redan druckit!

Igår bakade jag en kaka då jag var ensam hemma. P var på kokkurs, så då ville jag också få något gott :) Det var en chokladkaka av något slag som enligt ryktet skulle vara ljuvligt god. När resultatet väl åkte in i munnen så blev det en besvikelse! Visst var den helt okej men inte så god som jag hade tänkt mig... Idag när jag kom från skolan kokade jag en kaffekopp till mig och tog naturligtvis en bit av kakan också, och efter att den stått på bänken en dag hade det blivit en helt annan kaka. Så god att det blev en bit till :) Nog pratat (läs skrivet) om en kaka!

Har varit på fotbollsträning ikväll och som det ser ut nu med vädret så kan vi börja träna utomhus redan inkommande vecka. Bra att få stora ytor att spela på så att man kan få ut mera av träningen.

Vattengymnastik i vanlig ordning i morgon, ja det mesta är nog bara som vanligt! Inget extra men ändå är jag helt nöjd med allt just nu!

image190


Maja är redan i sängen och väntar, så natinatt!

Kommentarer
Postat av: anna

jessus hörr gullåt! :)

2008-04-05 @ 20:37:44
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0