Partyweekend

Idag har det varit så hääärligt väder! Skönt för kropp och själ när det är så vårigt!

Idag har jag kostaterat att det inte är så länge kvar tills vårterminen är slut. Det känns svårt att få allting att "gå jämt ut" tills vi slutar. Allt skall hinna bli klart och inga slöjdarbeten t.ex. skall vara halvfärdiga. Det är ju en nackdel när man är timlärare, för man kan inte byta ihop några timmar utan det är bara att ha de timmar det är tänkt. Angående hösten så borde det vara klart i början på nästa vecka vem som får de olika jobben... åtminstone om man får tro rykten. Så nu skall jag hoppas ytterligare några dagar!

I morgon blir det skojigt för hela slanten. PF-gänget skall återförenas och partaja. Först blir det tropiclandia och sen blir det vikingamiddag i solf och vad som händer efter det är det ingen som riktigt vet ännu. Kul skall det nu bli iallafall! Det börjar vara väldigt länge sen jag sett en del av studiegänget. Konstigt egentligen när man börjar tänka tillbaka... t.ex. före julen så pratade jag och Jenny flera gånger per dag (via msn eller telefon) om vi inte träffades och nu har vi båda fullt upp med annat och hinner bara med ett mail nu och då! Men så blir det väl...

image195
Party like a rockstar!

Nu skall jag sadla cykeln och åka på en tur med den.

Puss och kram, vi syns på stan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg bild! :)
ha så skoj!

2008-04-25 @ 21:19:34
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0