Inför medium

Idag har jag haft med mormor till skolan. Jag tror det var omtyckt av alla parter, så det kommer nog att bli någon mer gång. Hon var med på dagens fyra slöjdtimmar och det var jättebra att ha henne där. Det kändes som om vi verkligen hann hjälpa eleverna idag och vad är nu bättre än det! Dessutom kan hon ju sin sak när det kommer till handarbete!

Vi har haft årets andra uteträning med flickorna ikväll och jag undrar om den första träningen tog lite hårt på dem... Idag var nämligen bara sju av arderton flickor på plats :/ Fint väder var det i alla fall och det var riktigt skönt att vara ute. Ännu skönare var det när jag kom hem och inte hade något alls som behövde uträttas, bara ta det lungt!

Ikväll är det medium. Tycker det är en prima serie att följa. Gillar speciellt Bridgette...hon e så tuff å söt :)
image193 image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0