Förkyld och sånt

Jag har gått och blivit förkyld. Inte sådär att jag inte orkar leva med mig själv men det är ändå störande. Halsen och rösten är värst, speciellt när man har x antal busungar att tillrättavisa dagarna långa!

Mina nya aluminiumfälgar är på bilen nu. Helt okej tycker jag det blev. Det bästa är att jag endast kommer att betala 20 euro för hela kalaset :) Nice!

Nu har jag varit ute en sväng och tittat på när gubben fixat och grejat. Han har byggt ihop en söndrig grindstolpe som jag sen skall plantera blommor i bara det blir sommar. Igår räfsade jag på gården så det ser riktigt fint ut. Ibland känns det jobbigt att ha en hel gård att sköta om men när man väl kommer igång är det en bra avkoppling att vara ute och dona på!

Nu är det träningsdax och sen belöning i form av kaffe!

Kommentarer
Postat av: Cia

Når får man kom med på en tur i nya vrålåket då? :)

2008-04-22 @ 07:51:24
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se
Postat av: Heidi

Känner igen känslan av att det är jobbigt att ta hand om en hel trädgård, men som sagt, så det är avkopplande att pyssla på¨när man väl kommer igång! :)

2008-04-22 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0