April april

Med bara en timme och tjugo minuter kvar av denna dag kan jag konstatera att jag inte har blivit lurad idag, men jag har själv lurat flera :) Poäng till mig!

Har haft mycket att skriva när bloggen inte har fungerat men nu verkar allting vara som bortblåst....

Skönt med sommartid när det är ljust länge på kvällarna. Både igårkväll och ikväll har jag fått mycket gjort. Igår var vi ute på gården och fixade med både det ena och andra. Lite vårstädning på gården kan man kalla det. Ikväll var vi hurtiga och åkte ut på årets första cykeltur efter att jag kom hem från fotbollsträningen. Trots att klockan hann bli halv åtta kändes det inte så sent så dagens saldo blev ca 10 km.

I övrigt är det jobbsökning som är aktuellt. Hur säger man på ett fint sätt att man är bäst på typ allting??

/Ciz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0