Sköna söndag

Förlovningsfesten var riktigt skojig igår, god mat och dryck å trevligt sällskap! Allt som behövs. Vi spelade Rita och gissa, ett bra sällskapsspel som passar alla!
image31 image32

Cranium rekomenderar jag också varmt om nån funderar på att köpa ett sepl. Det innehåller lite av varje... frågesport, rita och gissa, mima och sjunga, charader osv. Hur roligt som helst, dessutom tycker jag det e bra då man spelar i lag! Tävlingsinstinkten brukar ofta smyga sig fram. Hehe

I mårn skall jag på pysselkväll i vasa med PF-vännerna! Ja e redan inspirerad, men ja vet inte vilket av alla mina pyssel jag skall ta med mej... Det lutar lite mot korsstygnsbroderi, eftersom jag har en jultavla som borde bli klar snart! Det börjar likna lite marthamöte dehär :)

image33

Nu ska jag fortsätta njuta av en lugn händelselös söndag å invänta singa a long-reprisen :)

/Ciz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0