Ready for the weekend

Idag har jag en tid att passa till kl.13 och på något konstigt sätt får jag inget gjort när jag har en tid att passa.... Nu e klockan redan 11 och då känns det som att det e onödigt att börja på med något vettigt innan jag ska iväg. Kan ju hända jag får någon gradutext läst på eftermiddan men det återstår att se.

I mårn ska vi spela igen :) Jee, ska bli skojit! C å D e lika spelintresserade som oss så det kan till och med bli flera spleomgångar på samma kväll om vi blir riktigt ivriga. Som pricken över i:et så ska vi äta ost å kex också!

image38
Denna bild passar mej superbra idag :)

Vi planerar att far på byggmässa i mårn i botniahallen... Undrar just om det finns något för mej eller om det e bara P som hittar intressanta saker där, för det e jag säker på att han hittar. Jag kan redan nu se framför mig hur vi står och ser på nån värmepanna i en halvtimme...Jätteintressant ju! hehe!

image39
/Ciz


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah du är en timme före hörrödu, klockan är ju bara 10 inte 11 =)

2007-10-26 @ 10:04:46
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah whaat? vi som bor så nära! Det trodde jag ändå var samma =)

2007-10-26 @ 10:23:12
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

Va fasen kan inte du läram ig lite finska då?
Hur säger man: " Värsta partytricket att jag kan finska och ni inte fattar vad jag säger och inser hur cool jag är."
haha

2007-10-26 @ 10:32:02
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0