Motionscykel å vikariat

Har vikarierat onsdag och torsdag denna vecka. Hade planerat in en sovmorgon på onsdagen men vaknade av att telefonen ringde kvart i åtta. Inte ville jag ju tacka nej till jobb så det var bara att klä på sig å åka iväg på vikariat. Dessutom var det redan inplanerat att jag skall vara i den klassen som vikarie hela nästa vecka så det passade bra att tjyvstarta.

Jag har lite kommit igång med motionerandet nu även om det är begränsat det jag kan göra. Igår var jag till simhallen och sparkade på. Bröstsimssparken fungerar inte så då tog jag istället en simbräda och sparkade "vanlig spark" under hela simturen.

Idag har jag lånat motionscykeln av Momma å Moffa så dagens saldo blev 10 km... Nu kommer den att stå här i vardagsrummet och väntar på att jag skall cykla lite varje dag... eller i alla fall nån gång!
image36

I mårn blir det den planerade sovmorgonen. Inte alltför länge men liiite längre än vanligt. Sköönt!

image37


Nååmeen! Alla behöver vi en morot för att orka :)


Kommentarer
Postat av: Paate

Meeen.. stackars poppin!

2007-10-26 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0