Ljuset i tunneln

Efter två vasa-dagar börjar jag nu se ljuset i tunneln... det e nog jobb kvar men ändå inte så jättemycket, så snart e jag helt klar. Det ska bli skojit att kunna ha en helt egen klass och hålla undervisning precis som jag vill... Sen undrar jag om jag klarar det?? Meeen, då tänker jag att det finns ju så många dåliga lärare som också verkar klara det så varför skulle inte jag göra det då! Sen e ju största problemet här i trakten att faktiskt få en tjänst...


Pyssel-kvällen var jättemysig. Så skoj att träffas och prata en stund och bara ta det lungt!

Här kommer en hall-bild:image34

Tavlan har jag fått av Mormor. Den e gjord med gammaldags broderi.

image35

Hehe :)

/Ciz

Kommentarer
Postat av: A-L

Jaa, e måst no buri var e tag sedan du a vuri in shär na! åå, va gulli kisse :-)

2007-10-23 @ 20:40:09
URL: http://lentzu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0