Kvällspyssel

Känns som det varit en yr dag idag, men ändå har det nog gått bra!

Ikväll hade mamma gjort ris och broiler som jag åt och det var så utsökt. Skönt att inte behöva koka varje dag, speciellt nu då jag e ensam hemma. Tråkigt att koka åt en person.

Efter maten pyssla vi å fixa på en flaskpudel... så här blev resultatet :)

image57

image58



Nån som vill beställa?? ;)


Har suttit i telefon hur länge som helst idag och försökt få tag i nån på Mehiläinen. Nu e det bara en vecka kvar till operationen och jag har ännu inte fått någon information angående tid eller övrigt. Slutligen fick jag tag på en kvinna och svaret blev att hon skulle ringa mig inom nån dag, eftersom allt inte var klart med tiderna ännu. Man blir inte klok på dagens sjukvård!

/Ciz

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh, jag som har letat efter mönster till en sån! Har du ett som du vill dela med dig av? annars blir det att improvisera.. :P

2008-02-03 @ 12:46:25
Postat av: Ciz

Den e faktiskt söt :) Mönstret är ur en veckotidning, men om du gärna vill ha det kan jag nog scanna in det och skicka det per mail inom några dagar!

2008-02-03 @ 19:43:43
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0