Hemma igen

Nu e jag igen hemkommen efter två vasadagar å en vasanatt. En lugn natt men aktiva dagar :)

Har idag konstaterat att vi borde ha gradun färdig att lämnas in redan 11 november om vi vill ha pappren i handen innan årsskiftet och det är nog ganska omöjligt . Eftersom det inte e så många dagar kvar till det datumet så måste vi nog skjuta upp det lite. Målet e nu istället att ha allting inlämnat och klart före julen så får pappren komma då i januari istället. Oj vilken skön jul det skall bli i år då :)

Märks att jag skrivit för mycket gradu när jag utan att tänka på det kantjusterar texten även här på bloggen :)

Igår var J å jag på vattengymnastik i vasa simhall. Första gången jag var på något sånt efter min skada och det märktes. Största problemet e att jag inte litar alls på mitt knä och hela tiden spänner mej och koncentrerar mej till 100 procent på varje liten rörelse. Men det har väl sin orsak också, för när jag i vattnet testade en rörelse som jag visste inte skulle fungera så skar det som med en kniv i knät!

image23

Men det var ändå skön och roligt! Baston e ju allti priima!


Puss å kram vi syns på stan!
/Ciz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0