Skoldag

Idag har jag varit med J och pratat med vår handledare i vasa. Mamma hade ledig dag så hon var snäll och kom med som privatchaufför. Handledaren var riktigt positiv så det e nog bara att sätta full fart på nu och göra klart det som återstår på vår avhandling.

Ringde till skoldirektören i Närpes idag och anmälde mitt intresse för eventuella vikariat efter julen. Hon var riktigt trevlig och glad så det kändes bra efteråt att jag faktiskt ringde. Om jag får något vikariat e å andra sidan inte lika klart :)

Nu har jag spenderat en timme åt att bädda sängen, plocka ur diskmaskinen, vika och plocka bort kläder och sådana småsysslor som normalt skulle tagit femton minuter :) Men nu e det gjort i alla fall coh jag känner mig duktig! Jag har haft ryggsäcken på ryggen och plockat saker i den eftersom jag inte kan bära nåt på grund av kryckorna. Alla knep e bra!

Nu kommer snart P hem så blir det middag!

image72

Snart e julen vid dörren, dessa söta julgardiner skulle jag vilja ha! Gulliga nissar!


/Ciz

Kommentarer
Postat av: A-L

Mysiga gardiner : )

2007-11-13 @ 06:29:59
URL: http://lentzu.blogg.se
Postat av: Cia

Haha, ryggsäck! :) Fiffigt!
Å fina gardyynor.

2007-11-13 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0