Sammanfattning

Har inte hunnit blogga nu så jag tänkte göra en liten sammanfattning :)

Torsdag: J kom hit och vi skrev lite på gradun och bakade två kakor. Den dagen gick av bara farten.

Fredag: J sov över här så på fredag eftermiddag for vi tillsammans till Vasa och sen vidare till Munsala. Hos H hade vi en superjättemegatrevlig kväll med god mat och trevlig samvaro. Hemmagjord pizza stod på menyn och efter Idol-tittande spelade vi cranium fram till 04.30 :) Inga trötta ögon där inte!

Innan vi åkte från Långvik gjorde J hembesök och tog bort de sex stygnen som fanns på mitt knä. Gjorde inte så ont men nu efteråt känns det lite "stelt" vid såren.

Lördag: Hemfärd från Munsala och på kvällen var det dags för fotbollsavslutning. Den var helt ok... Varken bra eller dålig!

Söndag: Idag har jag varit på basar i Norrnäs och sålt mammas och mommas stickade saker. Det var trevligt att va ut en sväng och en del fick vi sålt också.

Dagens problem e hur jag skall slippa till vasa i mårn. Alla verkar åka redan ikväll och det känns frustrerande att inte komma någon väg själv när man e van att kunna sätta sig i bilen och sköta sig själv.

Nu ska P och jag spela Sonic på playstation 2... Jeee!

image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0