M som i mjukstart

Idag har jag legat så länge jag orkat och nu har jag just börjat dagen med två skivor hembakad limpa som jag köpte av G igår på julöppningen. De var ljuvligt gott bröd :)

Nu sitter jag bara och funderar hur lite jag skall göra resten av dagen... Har några par gardiner nystrukna som hänger över räcket men jag tror inte jag riktigt klarar av att få upp dem själv för jag kan nog inte börja klättra på nån stol ännu.

Imårn skall jag till tandläkaren i vasa. Känns lite dumt att åka dit bara för tandläkären men då jag nu engång har tiden beställd så e det väl bara att åka. Onsdag blir det också vasa och då har vi slutseminarium, får se då hur mycket "fel" våra vänner hittar i vår text.

På lördag e det alltså lillajul... Undrar just om man får nån lillajulklapp image83 Kanske man borde köpa nån själv och ge bort om man förväntar sig att man ska få någon... Hur som helst skulle jag gärna dricka glögg på lördag och göra något skojit. Det blir väl nog att ta det lungt hemma med P antar jag.

Kommentarer
Postat av: A-L

Va bra at ja ha smitta åv me : )
Ah, tur, sku va jobbit om e tårde som bäre fastnar å far i massa småbetar!

2007-11-28 @ 15:15:39
URL: http://lentzu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0