Julöppning

Gårdagen var riktigt skojig och vi fick avnjuta en jättegod kycklingpasta i Vasa. Det blev lite smått shoppat men på grund av omständigheterna så blev det inte av att springa i så många affärer, trött blev jag ändå :)

Har just varit på julöppning i Näsby och det var överraskande mycket folk där. Man hann gå några meter så blev det att stanna och prata, vilket ju var trevligt! Efter att ha sökt julgardiner på flera ställen i vasa igår så fyndade jag slutligen några fina tomtegardiner på Annie Sigg i Näsby, kan ni tänka er. Och dessutom blev de inte så jättedyra. Alla gardiner som jag sett i reklam från vasa hade naturligtvis tagit slut så nu e jag ändå nöjd att jag hittade några jag ville ha.

Mamma håller på och sticka dessa söta filurer

image82

Känner mig inspirerad att julpynta och greja på nu när vi verkligen har plats för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0