Tomteverkstad

Igår var jag och hjälpte mormor och morfar inför julstädningen och då plötsligen så såg jag att på deras wc-dörr så fanns en spik men den saknade skylt! Detta resulterade i att jag idag målat en wc-skylt!

image106

Bilden blev inte så bra men jag är mera nöjd med slutresultatet av skylten :) Färgerna är mycket klarare i verkligheten.

Hur som helst så brukar de uppskatta hemgjorda julklappar och är inte så kräsna!

Har också varit till k:stad idag och handlat en julklapp åt mamma som jag visste skulle finnas där. Passade också på att se mig runt i nån butik, vilket ledde till att jag köpte en tygbit. Nu måste jag tillbaks i verkstan, sen skall jag även hinna träna lite.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: anna

näj jestas kva fin! riktit! får no buri säli na egna hantverk tu å i bodän! :)

2007-12-18 @ 18:54:00
URL: http://youknowme.blogg.se
Postat av: Jenny

Va fin skylt! Jag gillar texten också, den e kul! Jaa, man får väl hoppas att man hinner pyssla å greja sådär inför nån jul... Alltid kul med hemgjorda julklappar. Jag hade mycket tid över då tidigare så det blev en del julkort, men sen tog tiden slut. Man får väl se till att börja på sommarloven bara, om inte någon fiffig kommer på att julovet kunde börja liite tidigare än 21.12... man ha ju blivit lite bortskämd såhär som studerande :)

2007-12-18 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0