Mellandagsrea

Julen har varit skön och framför allt lugn! Tomten kom med många fina paket och jag är riktigt nöjd, idag levererade han de sista från mellandagsrean :)

Mamma och jag har varit på shopping i Vasa hela dan och jag har nu fått nya vinterskor som jag behövde. Vanliga klumpiga länkare som är bra att ha när det fryser till. På tal om fryser till fick jag till julklapp ett par stickade sockor som var gjorda av alpackor, alltså av håret. Har haft på dem senaste två dagarna och har haft jättevarmt om fötterna... Sköönt!

Juldagen firades först med en julmiddag och sedan blev det popcorn och pusselbyggning framför tv:n. Nu har jag byggt klart 1000-bitars pusslet som jag fick av tomten.

Nu skall jag just rusa iväg och slåss om tider i simhallssalen. Brukar alltid vara bråkigt om vem som får vilka tider... bäst att vässa armbågarna!

image112
Detta är alltså en alpacka!

Hej tå!

Kommentarer
Postat av: anna

hehe, sku ha vuri na he ti ha fått sockor laga oåv alpackor! ;)

2007-12-28 @ 11:01:48
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0