Fredagsmissar

Miss 1: Glad i hågen satte jag mej i bilen i morse och skulle åka till stan på några ärenden. Bland annat skulle jag byta batteri i mitt ena armbandsur som jag inte kommit mej för på väääldigt länge. Klockan har alltså varit orörd ungefär ett halvt år trots att jag tycker om den. På parkeringen på Nygårds tog jag fram klockan och vad såg man då... Jo, den gick! Inget annat fel där inte förutom att den var ställd på sommartid. Har tydligen bytt batteri i den i något svagt ögonblick och glömt bort det lika snabbt igen!

Miss 2: Kära tomten kom med ett flytbälte åt mej till julen och idag skulle det testas tillsammans med min nyinköpta simdräkt. Glad i hågen för andra gången idag stod jag i farstun i Finby och kostaterade att jag tydligen glömt att ta med mitt nya bälte. Så typiskt, bältet var i hallen i Långvik. Simhallen hade nog bälten att låna så simturen gick ändå bra. Min första simtur efter operationen.

Miss 3: Väl hemma i Långvik redde jag ur en hylla där jag skulle placera en massa skolmappar som jag tänkte jag kan ha nytta av ifall jag skall ut på något vikariat. När hyllan var tom och jag skulle ställa in mapparna konstaterade jag att hyllan var för låg så mapparna inte rymdes på höjden... Blev inte alls så bra ordning som jag tänkt!

Missarna är i kronologisk ordning :)

image113 image114



Precis såhär ser min nya simdräkt ut!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, men e sku ju tillåme nästan vari lete pinsamt om et sku ha hienda in åp nygårdas! ;)

2007-12-29 @ 11:57:14
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0