Det går framåt...

...på alla sätt och vis :)

Gradun e nu på bokbinderiet och den får vi hämta nästa vecka. Så nu e det färdigt med ändringar och funderingar. Så skönt, så skönt!

Jag GÅR :) Naturligtvis inte helt utan problem men jag ser tydliga framsteg varje dag. Idag har jag lämnat kryckorna varje gång jag kommit in i huset och sen har jag gått utan. Detta ledde ju till att jag har ont i knät nu...

Nu e jag rastlös... har varit rastlös hela kvällen och vet inte vad tuusan jag skall hitta på. I Finby idag har jag målat och grejat men det lämnade jag dit eftersom det var praktiskt bäst att vara i garaget. Nu skulle jag gärna fortsätta med målandet.

Hej och hå, gå på tå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0