De e mycke nu!

Jag har haft noll energi med datorn senaste veckan, vilket också syns på bloggen!

Onsdag och torsdag var jag till vasa så nu är avhandlingen inbunden, klar och inlämnad! Även skrivprovet är avklarat! Jajjamen! Så nu ska jag börja jobba... Var vet ingen ännu men det brukar nog ordna sig!

I fredags hade vi begravning så dit for hela den dagen. Fin begravning men naturligtvis väldigt sorlig! Fem släktingar från Sverige var hem och fem finska släktingar var på plats så det var ju skojigt att träffa dem! Men finskan var minst sagt ringrostig, om den nu överhuvudtaget funnits nån gång! Sorgligt hur dåligt man pratar landets huvudspråk :/

Huset är julstädat och allt annat förutom julklapparna är klart! Så därför skall vi ta en extra vasasväng idag. Mamm å Papp skulle ändå dit så vi snyltar oss med där!

image102


Som sjukskriven kan man pyssla med bilder på datorn :) Nu har jag pysslat med allt som man kan tänkas pyssla med och har inget kvar att göra. Så nu har jag börjat med ett 1000-bitars pussel!

Har börjat träna benet nu förresten... Ska börja motionscykla ikväll har jag tänkt :) Måste ju börja träna inför all julskinka.

Eftersom jag bara såg en enda lucia i torsdags så har jag gjort Maja som lucia också!

image103
Söt lucia visst? :)


Kommentarer
Postat av: johanna

god förmiddag på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig 3:e advent =D

2007-12-16 @ 12:04:17
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Cia

Oj grattis! Måst va en skön känsel att ha gradun inbunden å klar. Sööt Maja som lucia :)

2007-12-16 @ 15:54:38
Postat av: A-L

Ja, e je hande rebusin i näpesblaade! Ja väit no kva ägge star fyö : ) Mamm e rättså bra åp tårde så hon kona ju a! Men ja iis itt säj ifall du vill klur åp a än? :-)

2007-12-17 @ 08:58:44
URL: http://lentzu.blogg.se
Postat av: Anonym

Maja e så söt som lucia. Kanske jag borde göra Zorro till stjärngosse, men tvivlar på att mina datakunskaper räcker så långt!

Ja, vi får vara nöjda över oss själva nu! allting klappat och klart! Vi är väl värda jullovet nu! GOD JUL!

2007-12-18 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0