Dan före dopparedan

Idag var jag uppe relativt tidigt och knåpade ihop julkorgar. Nu har jag totalt gjort åtta stycken! Fyra idag och fyra tidigare en dag. Sen har jag varit till alvina med en julkorg åt gammelmormor och så har jag klätt granen hos Saga. Alla glada och nöjda!

Ikväll skall vi inleda vår äta-bort-helg med att åka till V och B på mat. Och för motionens och alkoholens skull skall vi cykla. Det blir min andra cykelfärd sen operationen och den första var till postlådan vid strandvägen och tillbaka. Det var igår och jag blev helt slut :)

De tre övre korgarna är inte riktigt klara på bilden för mossan tog slut mitt i!

image109


image110

Ciz kom tydligen med på ett suddigt hörn också :)

Nu ska jag gå och paketera mera!

Kommentarer
Postat av: anna

men jiestas je it e na halkt ti pied! =)

2007-12-23 @ 20:52:51
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0