Dan före dan före dopparedan!

Men var är julkänslorna?? Alla paketen är klara, inte inslagna men ändå så gott som klara. Jag har pysslat på hela december och i förrgår tog vi in och klädde julgranen! Jag antar lite att snöns frånvaro har lite påverkat mej också! Jag får hoppas på att det blir som Per Gessle sjunger... "Så kommer alla känslorna på en och samma gång"...

Såhär ser vår julgran ut och vår nya julgransmatta.

image107

image108

Julgransmattan har Mormor broderat och det är egentligen en julklapp... E vort in furijuular :)

Onsdag och torsdag jobbade jag på handrike och på torsdagen var allt i affären 40-60 % rabatt. Huvudet blev nog lite trött av alla siffror och av allt folk!

Igår var jag på återbesök till läkaren och fick svar på mina frågor. Bland annat funderade jag om det kommer att pipa på flygplan och sånt då jag har två skruvar i knät. Men eftersom skruvarna är av titan så pipar det inte :) Annars är det bara att träna på, allt såg bra ut. Jag får inte idrotta med något som riskerar hastig vridning åt knät ännu, så ingen rolig idrott med andra ord före sex månader har gått!

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0